22nd Birthday

Kort update.. Det har varit riktigt körigt här ett tag nu, ett nytt jobb, ett gammalt jobb, massor att göra. Och mitt i allting var det födelsedagar och grejer också, MIN bland andra. Mycket trevligt men inget speciellt.

Torsdagen jobbade jag 15 timmar, hem och sov vid 03-04am tiden. 4,5 h sömn för att sedan jobba på hotellet på min födelsedag. Efter det hem och blev lite firad av Nicki och Steve, hon hade bakat en tårta med ljus på. Supergulligt av henne. Jag hade även fått en stor bukett rosor från min "holländska pojkvän". Jättefin! (lägger ut bild senare) Jag träffade Amanda Nigel Sandra och Matt på Victoria Room en stund. Jag fick ett paket av Amanda och Sandra också (lägget ut bild sen), dom är ju för söta!!

På lördagen kom Frida hit så vi gick och åt frukost på Zigolinis i Woollahra, jag har längtat efter det och äntligen blev det av! (hon fyllde förresten år på onsdagen!!) På kvällen gick vi och åt Tapas på Mojo's, Jättegott! Jag fick en födelsedagsdrink av Ricardo i baren. hehe. Det var även Bondi Bash 3 för att välkomna Sandra som äntligen kommit tillbaka till sin Matt. Sen gick vi ut i the X.

Jag jobbade på Mövenpick igår och gud så körigt det var!! Och det var grymt mycket pengar som skulle bankas vid stängning, herregud! Hard work..

Nu måste jag gå ut med Max och sen äta och göra mig i ordning för att gå till jobbet. Det är min första dag i receptionen idag!! 15-23.

Hoppas att ni har det bra och att vi hörs snart igen!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0