Sydney

Idag har jag och Jutta varit i centrum och shoppat.
Det var helt sjukt! Vi var i en affär som heter "Supré"
i minst två timmar. Det var huur mkt kläder som helst,
fyra våningar fullproppade med massor av coola kläder
till otrooliga priser!! Jag vet inte hur många kläder jag
har provat idag med en sak är säker, det var inte få..
Tillslut fick jag ge upp och nöja mig med de 11 plagg
jag sållat ut. Men jag hade helt klart kunnat vara kvar i
affären lika länge till och köpt massor om pengarna räckt.

haha!

inte så bra bild men här är mina inköp, ni får väl se dom bättre på mig sen!

Sen satt vi oss på stan och hade en liten picknick, haha.
Vi hade gjort toast hemma som vi tog med oss.
När vi hade shoppat klart gick vi hem via Oxfordstreet,
det tog ungefär 30 minuter. Det finns så otroligt många
häftiga butiker här!

Det har varit en jättevarm dag och när tjejerna kom hem var
dom på dåligt humör, så vi har haft en tuff dag. hehe
Imorgon ska jutta åka på sin resa, hon ska resa runt här
i Australien i två veckor sen åka hem till Tyskland.

Vi ska göra en tidig kväller här eftersom jutta ska åka vid
fem tiden imorgon bitti.

Nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0