Fullrulle

Fredag
Babysitting. Hemma hela dagen o kvällen..

Lördag
Fika med Sven i Watsons Bay. Han hämtade upp mig hemma och sen åkte vi till Watsons Bay, köpte kaffe och kollade runt för att sedan åka ner till stan och ta en scone på Gloria Jeans.

Efter detta stack jag till QVB och mötte Kati, jätterolig tjej. Jag visade henne runt lite och vi tog massa "turistbilder". Sen gick vi till en pub i the rocks och tog en öl för att sedan ta färjan till Balmain och Henriks avskedsfest. Oj, vilken fest! Stort hus, dj och runt 100 partyglada människor. Underbart! Vi stack dock till the X vid 02, förstår dock ej varför..

Jag fick gå hem från Kings Cross (the X/the cross) vid 3 eftersom ingen taxi ville köra mig. Hatar taxichaffisarna här, dom är genomruttna. Dom struntar i att köra folk om dom inte tjänar tillräckligt mycket på det..

Hur som helst, när jag kom hem så stog det ett paket på min trapp från Tim, kolla vad fint:


Söndag
Idag gick jag upp strax efter 12, tog en dush och mötte Brendon för lunch i Woollahra. Sen skjutsade han in mig till stan där jag mötte Kati. Vi åt glass, kollade runt i the rocks på marknaden och sådär och sen åkte vi till Bondi, åt lite gott och kollade runt. Mycket mysigt..

Nej, nu börjar kl. bli mycket. Jag hann i alla fall göra ett litet inlägg.

Nattinattis
BR

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

Hej där Maria! Det var riktiga snygga bilder du hade lagt upp här på bloggen det, alla var riktigt snygga men speciellt den översta gillar jag. Kramar från Sverige

2009-07-12 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0