Addiction

Jag har lyckats äta upp hela paketet med glass (1.2 liter) som jag köpte idag.
Jag kan bara inte få nog av den.. Jag skulle ju bara äta lite glass. Känner vi igen
det Mattias? ("Popcorn och liite godis") haha. Jag kanske köper ett nytt paket
imorgon bara för att göra ett litet experiment..

Och det är verkligen inte lätt att hålla i pengarna i den här stan när
man får utstå frestelser som dessa:



Det finns så oändligt med shopping möjligheter här så det är verkligen
tillfällen som dessa då jag önskar att jag var miljonär.

Hur som helst, nattinatt på riktigt den här gången!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU DU DU, vet du .. du måste bara köpa ett par sånna svarta skor till mig, dom på bilden med nitar ! GAAAH, i'm in love. Puss på dig.

2009-03-10 @ 17:58:53
Postat av: Carro

Inlägget var från mig förresten haha ;D

2009-03-10 @ 17:59:50
URL: http://carroliin.blogg.se/
Postat av: Gustav

nice blogg DU, kolla IN min nya fotoblogg varje dag, som snart tar sig in på topplistan,

www.gustavzetterlund.webblogg.se

- kreativ, aktiv och nyskapande

2009-03-10 @ 23:17:53
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0