Förkyldning

Jag har lyckats dra på mig en förkyldning.. Igen! Jag verkar aldrig bli av
med den här envisa smittan.. Och ändå tycker jag att jag försöker så
gott jag kan. Men men, jag får väl gå och köpa mig lite mer glass
imorgon och kurera mig ordentligt. höhö!

Jag insåg att jag inte lagt ut nån bild på Operahuset på bloggen. dags för det nu!

Idag har varit en ganska lugn dag (tack och lov!).  Vi hade en lugn morgon
och sedan tog vi oss till Fox Studios för att gå på marknaden och handla
råvaror, leka lite i lekparkerna och ta en fika med en gammal vän till Annie,
hennes man(?) och deras ettåring.

Nu tänkte jag dra mig mot sängen, känner mig alldeles för
trött och förkyld för att sitta uppe och hänga.. Jag vill bli frisk!

Ha en underbar dag! x x

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du mår bättre. Jag har inte hört av dig på flera dagar nu, så jag hoppas vi kan Skypa i morgon! Kram

2009-03-12 @ 16:26:34
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att jag har hittat hit nu!!



Vink vink (=

2009-03-12 @ 19:58:37
Postat av: Fia

Å ja det är Fia som har hittat hit :P hehe

2009-03-12 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0