Jag ska, jag ska, jag ska..

Jag ska verkligen försöka börja använda min blogg nu.
Det är ju mycket enklare och roligare än Resdagboken.
Men men, vi får väl se hur det går. hehe

Idag är det Toad's (Andrew's) födelsedag så det ska
väl ätas lite tårta och grejer antar/hoppas jag.

På förmiddagen har jag ätit brunch och vandrat runt vid
circular quay med Corinna. Vi kollade runt lite på
The Rocks market och jag hittade lite fina presenter
som jag tänkte skicka hem till Sverige.

Kycklingpaj och sallad.Yummie!

Sen tog vi bussen tillbaka och kikade runt lite i Woollahra.
Jag köpte bla. en födelsedagspresent åt Toad.

Nu ska jag ta och ta en powernap tror jag, för ikväll blir det till att dra ut på stan och se på Mardi Gras parad och grejer. (som Sthlm Pride ungefär) hehe. Jag ska träffa Corinna och hennes vänner. Det kan nog bli lite roligt. Den som lever får se.

Cheers
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0