Quick Update

Jobb jobb jobb, så har de senaste två veckorna sett ut.. Utan en dag ledigt. Tur att jag älskar mina jobb!

Tänkte passa på att lägga ut en bild på min lilla avåkning när jag ändå är lite aktiv i bloggen.. Bilen lämnades in på verkstad idag, snälla håll tummarna för att prislappen inte blir sky-high!


Jag vill även passa på att säga grattis till min Petra som fyller 20 år idag! Grattis sötnos!

Nej, nu ska jag dra mig mot sängen.. eller ja - min bäddfåtölj! Rolf har ju tagit över mitt rum för några dagar och Davids kompis Viktor sover på soffan i Friggan.

Nattinattis
BR



Every day is a gift, make the best of it

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm, här händer det inte mycket. Skärpning på dig! UPPDATERA Bean!!

2010-05-24 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0