Måndagsbio

God eftermiddag!

Gårdagen var en lite konstig dag, inte för att det hände något konstigt utan för att jag inte var mig själv riktigt. Det känns jättekonstigt att inte var "på topp", jag menar - vad har jag att vara deppig över? Jag antar att man får acceptera att alla kan ha sånna dagar ibland helt enkelt. Learn to like it!

Idag känns det dock lite bättre. Hur som helst, gårdagen.. Jag träffade min Jobbcoach för att sedan möta Jesper och ta en fika, så fort Jesper skulle gå så kom Emma och bytte av honom. Efter fikat gick jag och Emma för att möta Mattias, vi skulle se Snabba Cash på SF! Mycket trevligt! Efter filmen skjutsade jag hem Mattias, sen fortsatte jag och Emma för att hämta upp Carro från jobbet. Hon bjöd på lite falafelsnack och minimorötter från Max och vi skjutsade hem henne.





Idag har jag flyttat hem till mamma och pappa i Bönan igen. Jag orkar inte se farfar vara så nervös hela tiden, jag tror att det skulle hjälpa hans nerver om jag inte bor där. Vi får se.. Jag köpte lite allergimedel idag som jag tänkte smörja in Rocky med.

Nu ska jag ta och städa lite i mitt rum så det (förhoppningsvis) ser lite snyggt ut där.

See you later!

Munnah
x x



The greatest thing you'll ever learn, is just to love.. and be loved in return

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0