Update

Ojojoj, nu var det länge sedan jag skrev något här. Har tänkt skriva flera
gånger men det blir liksom aldrig av.

Jag och Anders har ju fått en underbar dotter, för dem som inte visste det.
Lilla Julia kom till världen 4 november 2011 och vi älskar henne över allt!

Julia, bara någon timme gammal.

Bättre sent än aldrig antar jag så nu tar jag nya tag medans lilla Jullan
ligger och sover...

Det vankas bröllop i sommar så det är det enda jag tänker på så fort
Julia inte behöver min uppmärksamhet. Oj, vad mycket det är att
fundera ut och få ihop. Mer om det senare...

Hoppas kunna skriva lite mer snart men detta får duga tills dess.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja, uscha, det är jobbigt.. Men så länge jag känner han så går det jätte bra.. :) Roligt med lite uppdate :) KRAM

2012-02-16 @ 13:11:52
URL: http://mittnyalivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0