Full fart

Shit, vad tiden går! Jag kan inte förstå hur veckorna kan springa förbi på det här viset. Jullan är över 4 månader!!

Hur som helst, i helgen var det full fart. Det började på fredagen med matteprov och fika på CH. Jättemysigt såklart men jag var tokstressad och nervös på provet och väl på CH hade jag glömt Julias napp. Ve och fasa! Lördag och söndag bestod av promenad, klippning, hämta farfar, gå ut med Rocky, shoppa på stan, 25-årsmiddag, tvätta, städa, räkna matte och gud vet allt. Känns inte som att jag hinner med alls!

Vi har i alla fall fått hem inbjudningskorten som vi beställt så nu ska vi skicka ut dem. Wehoo!

Nej, nu måste jag vidare... ska plocka lite innan Jullan vaknar.


Jag är så himla yr och skulle dö för en latte just nu.
(eller cappuccino som ovan)

See you later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0