I am staying!!

Nu är det klart, jag stannar i Sydney tiden ut. I förrgår fick jag besked från Sofitel, har varit full fart sen dess. Igår var jag på Introduktion på hotellet hela dagen och idag har jag varit på Housekeeping. Imorgon ska jag vara på "Guest Service" och på fredag på "One Touch". Sen på måndag börjar jag i receptionen, cant believe it!! Imorgon kommer bli en stressdag. Sofitel fram till 18 sen hoppa in i en taxi och jobba 18.30-00 på Mövenpick eftersom det var lite kort varsel och sådär.

Sen på fredag är det ju min födelsedag så jag tänkte nog försöka ta med mig något slags fika till jobbet. Vad tror du? Vad är typiskt svenskt? Det blir förmodligen middag i stan på kvällen. Jag är även sugen på att gå på bio. Sen på lördag ska jag eventuellt jobba på Mövenpick igen. (On call 14-18) Sen på kvällen ska jag gå ut och äta med Nicki Steve Frida och Anna. Vi får se hur det blir (vilka vi blir)  Jättekul! Sen fest på kvällen. På söndag jobbar jag på Mövenpick igen. Haha. Sen som sagt reception måndag och tisdag! Awesome!

Nu ska jag sticka ut och träffa Rob (Renen från Henriks afterskii hejdåfest) över någon drink.

Ha det så bra! Vi hörs snart igen!

Puss o kram



You'll never know what tomorrow might bring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0