Fredag och Lördag

Igår hade vi Avskeds- Hotshot fest för Corinna hos Michael i Bondi. Det var jätteroligt! Vi spexade och skojade hela kvällen och natten. Vi avslutade på Iguana Bar i Kings Cross sen gick jag och Corinna och köpte fyllemat och gick hem tillsamans vid 5 tiden. Oops!

Tre av alla de bilder som knäpptes, några kommer nog hamna på facebook. hehe

Jag var helt utslagen när Rowan kom och lämnade min resväska. Usch på mig! Förlåt mamma! Jag ringde dock och bad om ursäkt och tackade så mycket. Han verkade förstående och sa att "vi har alla varit unga". Jag är så lycklig över att ha alla mina kläder och grejer här!

Jag slängde i mig några toast och gick upp till Oxford steet för att möta Amanda på bussen in till stan. Vi gick runt och kikade, fikade och snackade sedan åkte vi till Bondi för att kika lite där med. Jättemysigt trots min baksmälla..

Efter detta gick jag med Amanda hem och fortsatte sedan till Michaels lägenhet som ligger bara nån gata bakom där Amanda bor. Där kikade vi lite på rugby och käkade pizza. När killarna drog vidare hängde jag med i deras taxi och de släppte av mig här hemma.

Heelt okej dag måste jag få lov att säga. Annie gjorde förresten världens godaste cheeskake igår, hoppas det finns lite kvar imorgon så jag kan ta en bild... och kanske äta lite. hehe

Nej, nu ska jag gå och sova. Sov knappt nånting alls natten som var. Flög upp ur sängen när jag insåg att klockan var mycket och att jag kanske missat Rowan.. Jag vill ju dessutom vara pigg inför imorgon. Vi ska ÄNTLIGEN åka iväg till Hunter Valley för lite vinprovning. Jag, Mike, JR och Corinna. KUL!

Ha en underbar dag! Vi hörs imorgon!

Nattinattis
BR

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem var det som öppnade för Rowan? Eller fick han lämna resväskan på trappen? Pinsamt!!

2009-06-27 @ 17:27:49
Postat av: Mamma

Fast ni verkade ju har kul i alla fall. Hoppas kläderna kommer till användning. :-)

2009-06-27 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0