Romantiskt eller creepy?

Som jag skrev i förra inlägget så glömde jag ju min mobil i Tims jackficka i lördags. Han skulle komma förbi innan jobbet idag och lämna tillbaka den. Klockan blev mycket så jag antog att han kanske glömt det men helt plötsligt stod han där. Jag sa till Annie att säga att jag stod i duschen, för jag kände mig så förkyld och äcklig och så orkade jag inte träffa honom.

Han hade köpt med sig en ros och ett helt nytt TravelTen till mig. (han fick mitt TravelTen så han skulle kunna ta sig in till stan) Första gången jag träffade honom strulade han med Vera och hängde efter henne. Andra gången vad när jag hämtade bilderna från IceBar (efter det skickade han ett mess o ville bjuda ut mig) och tredje gången var nu i lördags. Vi körde lite töntiga fyllelekar i lördags så jag fick pussa både honom och Corinna men. Men vad tycker ni, romantiskt eller creepy att han kom förbi med en blomma idag?


Detta är inte blomman jag fick utan en jättefin bukett jag fick av Jesper 2007

Nu ska jag ner och äta lunch och efter det ska jag sitta barnvakt åt Vashit. Jag ska passa Indigo och Jesse medans hon är ute på annat. Det är så kul att se dem igen och lite extra pengar är ju aldrig fel..

Har jag förresten berättat att jag har en stor Andy (Indi & Jesses pappa, the moviestar) i papp i mitt rum nu? Haha. Han har stått nere i köket hela förra veckan och skrämde slag på alla som gick in i köket. Jag hoppas jag kan få in mina bilder på datorn snart så ni får se honom..

Hoppas ni har det bra. Vi hörs lite senare!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej vännen. Inte visste jag att du bloggade, kul!

Pappa har blivit sjuk, ganska allvarligt men det börjar behandla honom idag och frisk ska han bli! ta hand om dig. kram

2009-06-15 @ 13:45:22
URL: http://erikabible.blogg.se/
Postat av: jesper

creepy..... :P han verkar väldigt konstig som jag uppfattar det av det du sa på telefon o skrivit här. roligt att du la upp en bild av blommorna du fick av mig =)

2009-06-16 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0