Slö torsdagskväll..

Idag vaknade jag extra tidigt för att ta en ordentlig dusch och äta frukost i lugn och ro. Tror ni inte att flickorna vaknade extra tidig dom med då? Ja, såklart! Jag kunde ju äta min gröt ändå men det blir inte samma sak.. Det blev en låång dag idag också, jag "slutade" nu vid 19.30. (7am - 7.30 pm) och flickorna har varit på knepigt humör..

Jag tror dock att jag mår bättre idag, jag känner mig gladare och sådär. Men jag är rädd att jag fått magkatarr igen, måste börja tänka på vad jag äter.. (vilket kanske är bra ändå för jag har ju velat börja äta lite nyttigare)

Ojoj, vad negativt detta inlägg kändes men ibland måste jag ju få skriva av mig lite. haha.

Imorgon är det äntligen fredag! Jag ska dock sitta barnvakt, men förhoppningsvis kommer det kanske bli en rolig kväll ändå. Jag är hoppfull! På lördag blir det nog fullt upp hela dagen känns det som. Det ska bli så kul!

Jag är bara mer och mer nöjd med att jag stannade i Australien lite till. Jag längtar dock tills jag har fått ett "riktigt" jobb såklart. Jag tycker verkligen om den här familjen och sådär men det är en sjukt konstig relation man får..


Ha en underbar dag!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0