Beslutsångest

Och då, när jag äntligen trodde att jag hade bestämt mig så kommer den tillbaka - Beslutsångesten. Det verkar vara min bästa vän här nere. usch usch usch.

Jag var till Cancer kliniken idag och gjorde en scan. Ingen cancer på min kropp men jag hade tydligen en svampinfektion runt ett födelsemärke på ryggen. BLÄ! Efter besöket gick jag över till Bondi Junction för att handla lite mat. Utanför Coles i ett varuhus hittade jag ett stånd där de gjorde gratis neckscans så jag slog mig ned där och lät henne scanna mig. Jag har tydligen fått något bestående sen min lilla hjärnskakning då jag ramlade sommaren 2007. Hon sa att jag behöver se en kiropraktor. Dom är så sjukt dyra här så det är nog inte ett alternativ.

Farfar fyller 80 nu den 23e och mamma fyller 50 i oktober. Jag är SÅ frästad att åka hem. Vad ska jag göra?

Någon som säger emot? Om ej så bokar jag biljett hem imorgon..


Kommentarer
Postat av: Andy

Boka ! :)

2009-09-17 @ 09:54:58
Postat av: Caroline

KOM HEM ! :D

2009-09-17 @ 14:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0