Slutgiltigt beslut..

Det har varit mycket fram och tillbaka men nu har jag äntligen bestämt mig för att åka hem.. Jag trivdes inte riktigt på hotellet och jag saknar allt och alla alldeles för mycket för att uthärda detta..

Idag ska jag åka in till Hotellet, jag har ett möte bokat med HR och ska då säga upp mig. Sen ska jag gå och köpa biljetter till "Wicked". Jag vaknade ganska sent idag så har därför inte tid att gå ut med Max just nu, därför ska vi gå till parken så fort jag kommer tillbaka och sen ikväll ska jag äta middag med "Rob med röda mulen".

Jag och frida åkte på en Whale Watching Cruise i söndags, vilket var riktigt roligt. Vi såg en eller två knölvalar och massor av delfiner. Otroligt! Jag har en massa att uppdatera men ingen tid... Jag har även lite bilder som jag hoppas att jag hinner lägga ut lite senare.

Hur som helst, hoppas att ni har det bra och att vi hörs snart igen!

Pussar o kramar
Munnah

Kommentarer
Postat av: kickan34

ok beslutsångesten e minst när man väl bestämt sig. skönt med ett beslut :)

2009-09-02 @ 04:47:09
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0