Varning för gnäll..

Jag är så jävla stressad så jag tror jag dör!!
Orkar inte mer...

Planering


Mycket att tänka på inför bröllopet, tänkte försöka bestämma mig för tårta den här veckan men det är inte det lättaste kan jag säga. Vad är det för fel på folk i Gävle? Ingen go eller serviceanda alls...


Jag skulle vilja ha något liknande tårtan på bilden, med många små bakelser och en tårta på toppen.

Hittade denna på google

De skulle kosta 65:-/st på Lido men 45:- & 40:- kr/st på de andra ställena jag har kikat på. Det känns som lite överpris på Lido men vilka blir snyggast och godast?

Help Please!

Första tanden!!

Julia fick sin första tand idag, sötnosen!!

Hinner nästan aldrig skriva här (kände att jag bara var tvungen att skriva detta), än mindre föra över bilder... men jag hoppas kunna göra det snart.

Jullan har nog fått sin första förkylning också, hon hostar och nyser hela tiden. Stackarn. Mycket på samma gång för henne. Förkylning, Vaccin och första tanden på samma dag.

Jaja, jag måste passa på att räkna lite matte nu när hon somnade. See you later!!

Första tanden!!

Julia fick sin första tand idag, sötnosen!!

Hinner nästan aldrig skriva här (kände att jag bara var tvungen att skriva detta), än mindre föra över bilder... men jag hoppas kunna göra det snart.

Jullan har nog fått sin första förkylning också, hon hostar och nyser hela tiden. Stackarn. Mycket på samma gång för henne. Förkylning, Vaccin och första tanden på samma dag.

Jaja, jag måste passa på att räkna lite matte nu när hon somnade. See you later!!

RSS 2.0