Bondi Beach

Vi började dagen med att åka ner till stranden, det var jag, Annie, Stephie, Emily, Olivia och Alex. Jag fick åka i bakluckan dit. hehe. Hela baksätet är ju fullt av barnstolar. Men på hemvägen var det bättre för Stephie stannade på stranden.

Det var en riktigt skön förmiddag på stranden idag, behaglig temp. i vattnet till och med.  Sen åkte vi och lämnade av Alex hos en kompis och åkte sedan hem för att äta lunch. Nu sitter jag här hemma och "passar barnen" medans Annie är och handlar. (tvillingarna ligger och sover)

Stephie & Alex på stranden:

Så fort Annie kommer hem igen så ska jag springa iväg till Bondi Junction för att hämta upp "överraskningen" jag köpte förra eller förrförra veckan. Sen blir det middag här och efter middagen ska jag sticka iväg på dans tänkte jag. Om inte Toad/Andrew blir tvungen att jobba över då såklart. Annie & Stephie ska nämligen ut med Vashti verkar det som.

Ha en bra dag allihopa!

Puss o kram
"Munnah"


"Du är den viktigaste personen i ditt liv"

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du kommer iväg på dansen - du måste få ledigt på helgerna när dina vänner är ledig!!! Du har fått en liten påskpresent från oss. Leta på lämpligt ställe.

2009-04-09 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0