Bondi Junction

God kväll/middag!

Jag kom iväg till Bondi Junction som planerat men jag hittade inte de skor jag ville ha. Jag hittade dock två koftor, två t-shirts, två flätade diadem, ett par skor, ett par örhängen och en handväska. Med andra ord var det ändå mödan värt att gå hemmifrån till Bondi Junction. (det tar väl ändå 15 min att gå)

Jag förundras varje gång jag är innuti Westfield och jag har fortfarande inte lärt mig att hitta helt. Det är en enda stor labyrint.. Hur stort som helst och med massor av smarriga affärer. Men jag hittar bättre för varje gång så snart är jag rutinerad Bondi Junction shoppare. haha

Jag tänkte göra en tidig kväller idag, har varit seg hela dagen. Så jag tänkte dra mig mot sängen nu strax. Kanske lägga mig ner och läsa min bok. Imorgon ska vi nog till Fox Studios och sen hoppas jag att ja kommer iväg till Svensson eller åtminstone får träffa Yohanna på kvällen.

Ha en underbar dag där hemma! Jag tänker mycket på er ska ni veta..

Nattinattis
BR


Det blir vad du gör det till

Kommentarer
Postat av: Inger

Shoppinggalning! :-) Jag hoppas vi kan shoppa tillsammans i Australien innan du reser hem igen.

2009-04-07 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0