Coastal Walk, Bondi to Coogee

Idag vaknade jag tidigt och åt frukost i lugn och ro. Efter att jag gjort mig i ordning så gick jag upp till Oxfordstreet och tog bussen till Bondi. Väl där slog jag mig ned i solen och vilade och filosoferade lite. Jag skulle bara behöva vänta på Corinna 40 minuter eller nåt så jag satt mig och åt min medhavda lunch i lugn och ro. Jag fick vänta på Corinna i 2 timmar istället för en så jag hann kolla i en del affärer också.

Vi gick längs "Coastal Walk" från Bondi Beach till Coogee Beach. På vägen där emellan går man förbi Bla. Tamarama Beach och Bronte Beach. (sist gick jag från Bronte till Bondi) Vi stannade till vid ett fik nästan vid Coogee och fikade, det var riktigt mysigt och välbehövligt.





Jag hade tänkt berätta lite mer ingående i detta inlägg men nu blev klockan för mycket och jag är alldeles för trött för att orka skriva mer alls. Och imorgon ska jag upp tidigt eftersom vi ska till The Blue Mountains.

Ha en bra dag allihopa så hörs vi imorgon!


Nattinattis
BR

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

heej ;)

Kikar förbi, all bra ?

Kram

2009-04-18 @ 14:22:11
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Inger

Fina bilder!

2009-04-19 @ 07:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0