Dödsstöten

Jag har precis pratat med Annie och sagt att jag vill åka hem med dom i Juli. Ouch! Hon tog det väl bra men verkade VÄLDIGT förvånad och det var nog inte direkt det hon ville höra. Usch vad hemskt det känns. Men jag är jätteglad att jag bestämt mig för att åka hem. Vi får se hur Toad tar det när hon berättar det för honom ikväll. Jag är lite nervös måste jag säga och usch så taskigt det känns. Men jag kan ju inte stanna här och kvävas av hunden bara för att vara snäll mot dom!?

Hur som helst. Idag, strax innan lunch, åkte jag och Stephie ner till Bondi Beach och degade. Det var jättemysigt! Jag tog med mig lunch (sandwich) som jag åt där på stranden. Vi kom dit vid 11.15 och jag åkte tillbaka hit ca 13.30. Stephie är verkligen en supergó tjej hon med så det var jättetrevlig att få umgås lite med henne.

Nej, nu ska jag torka av mig lite sand och klä mig. Sen ska jag nog gå ner igen.

Ha en bra dag!
Puss o Kram
"Munnah"

Just ja, både Annie och Toad har börjat kalla mig Munnah nu också. Haha, dom har smeknamn för allt och alla..

Kommentarer
Postat av: Inger

Kommer du att få ledigt att resa runt innan du åker hem i juli då? Det låter på ditt samtal med Annie att du åker hem med dem (alltså den 15 juli)?

2009-04-14 @ 08:47:49
Postat av: Caroline

Vad är det jag läser kvinna ? Kommer du hem igen ? :D Hoppas på det jag, iih. Puss

2009-04-14 @ 10:55:07
URL: http://carroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0