FullRulle

Här på Windsor street är det fullt upp. Nya au pairen är här och jag flyger till Townsville om mindre än en vecka. En massa saker som behöver fixas och tänkas på. Jag har inte ens hunnit blogga..

I söndags tog vi en liten roadtrip till the Blue Mountains. Jag, Corinna, Toni och Yohanna lånade Toads bil och jag körde hela dagen. Det var jätteroligt att få köra här i Australien. Vi besökte även Scenic World , Wentworth Falls  och Featherdale wildlife park. Jag och Corinna smakade till och med lite Känguru. haha

Nu hinner jag inte skriva mer för tjejerna har vaknat upp lite tidigare. Förhoppningsvis hinner jag skriva lite mer sen och kanske lägga in bilder. (Annars finns alla bilderna från vår roadtrip på facebook!)

Ha en bra dag! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0