Glad påsk!

Jag vill börja detta inlägg med att säga GLAD PÅSK till er alla. Det känns dock inte riktigt som påsk här måste jag säga. Det fanns inga påskkärringar, inget påskris och det viktigaste av allt inget gott LÖSGODIS att köpa och proppa i ett påskägg åt mig!! Det kanske blir lite mer påskstämning lördag eller söndag dock för imorgon ska jag göra Janssons och på söndag har vi påskmiddag.

Idag landade Linn/Lynn och Jeff, Alex och Andrew åkte till flygplatsen för att hämta dem. Så när de var framme vid hotellet gick jag, Annie, Stephie och tvillingarna dit för en kopp kaffe. Det var mysigt och Linn/Lynn och Jeff var jättetrevliga.

Efter lunch gick jag och slog mig ned i Centennial park med en liten "påsk-cupcake" från The Cupcake bakery.

Nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Alla andra har gått ut och käkat middag på Woollahra hotell(?) så jag är "barnvakt". Jag har sett ett par riktigt schyssta skor som jag vill ha nu också. Jag har sett dom flera gånger och blir mer sugen för var gång. Jag försökte ta en bild på dom idag men det blev inge bra genom glaset.

Nu tänkte jag plocka undan på rummet och sen tänkte jag trixa lite med en hemsida.

Ha en bra dag och Glad påsk på er!

Puss o kram
Maria

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Kan du ta med dig en rosa muffin hem till mig sen ? :)Puss.

2009-04-10 @ 18:58:44
URL: http://carroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0