Grattis Jeppson

Idag är ingen vanlig dag, för det är Jespers födelsedag! hurra! hurra! hurra!

Kom ihåg att gratulera Jesper idag allihopa! Och Jesper, ha en underbar dag!

Idag åkte jag först ner till Bondi och köpte en klänning och sprang runt i lite
affärer, sen mötte jag Corinna där och gick lite på Bondi Market. Det var första
gången jag såg den och den var över förväntan faktiskt. Sen skiljdes jag och
Corinna i folkmassan så jag gick vidare och köpte en liten quiltad handväska
i en liten affär. (har ju inte haft nån "finväska" hittills)

Jag tog bussen från Bondi Beach till Bondi Junction. Väl där sprang jag omkring
inne i Westfield ett bra tag, det är mycket större än man tror! Jag passade även
på att ta en lunchpaus på Pieface där jag köpte en kyckling- och svamppaj och
en chocolatechip cookie, jeppes födelsedag till ära!

När jag kom hem igen var det bara att byta om (nya klänningen på) och sticka
iväg med resten av familjen till Doubble Bay för att äta lite pizza. Jag och Stephie
delade på en pizza och efter pizzan åt jag lite glass också. Vi var förresten där
med Vashti och några av deras släktingar, som just nu bor i Snellie's hus. (grannen)

Efter att jag ätit klart glassen kände jag hur det kliade och kändes konstigt i
halsen. Först tänkte jag att det bara var inbillning men när  jag kom hem fick jag
ta två tabletter. För nog måste det ha varit en allergisk reaktion allt. Jätteläskigt!
Jag och Toad tog en sväng till Akuten men åkte hem när det tog för lång tid. Jag
kände mig mycket bättre så jag ska gå till läkaren imorgon istället tänkte jag.

Nu ska jag försöka få lite sömn så jag är pigg till morgondagen.

Nattinattis
BR

Kommentarer
Postat av: jesper

Tack! :D ringer dig senare ikväll =) pussis

2009-04-05 @ 18:31:31
Postat av: Inger

Hoppas verkligen du fick en lugn och skön natt och att du fick besöka doktorn. Hur gick det?

2009-04-06 @ 09:10:13
Postat av: Hanna

Verkar bli mycket mysiga tripper i landet :) Saknar dej vi!

2009-04-21 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0