Hairy Mary

Hej hopp!

Idag spenderade vi hela förmiddagen i Centennial Park. Vi skulle nämligen på "Hairy Mary - the not so scary spider" som en ranger höll i för alla barn. Vi fick sitta och lyssna på massa info om spindlar, sjunga spindelsånger, gå på spindeljakt och göra spindelmössor. Riktigt roligt påhitt för de små!

När det var färdigt tog vi vårt pick och pack en bit bort för att ha en jättemysig picknick i parken.

Imorgon åker Stephanie hem så Annie tog ut henne på middag nu ikväll. Jag har kollat runt lite angående min egen hemfärd också men har inte fått något besked riktigt om hur vi ska göra med allting. När jag frågade Annie idag så verkade hon tveksam och sa att hon skulle prata med Andrew ikäll. Något känns på tok. Hoppas det inte blir något strul med min hemfärd nu. Dom kan ju inte hålla kvar mig här hur som helst, men jag vill ju gärna förbli deras vän.

Håll alla tummar ni har för att detta blir bra! 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0