Hemlängtan

Idag har varit en ganska tuff dag. Jag känner mig deppig och orkeslös och ett tag ville jag bara packa och åka hem. Det gjorde inte saken bättre att resten av huset inte heller var på topp idag. Usch! Så just nu kanske det är tur att jag inte har så nära hem. Jag saknar allt och alla så otroligt mycket! Varje liten detalj, varje person. Allt har sin egen lilla charm och det mesta har jag inte lagt märke till att jag tycker om så mycket. Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär starkt.. Det känns dock lite bättre nu och jag hoppas att morgondagen har något roligt att bjuda på.

Jag avslutar inlägget med en liten bild på mitt rum här i Sydney, enjoy!


Cheers
Maria


Tro på dig själv!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Innan du vet ordet av, kommer du att vara hemma igen :) .. och du vet att ingen försvinner & du missar definitivt inget roligt medans du är borta för du har säkerligen mycket roligare än vad vi har det här ! ;P Puss.

2009-04-08 @ 17:40:06
URL: http://carroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0