Kathy

Idag åkte jag på ett litet äventyr, till Balmain. Kathy kom och hämtade mig i hennes bil 10.30 och sen åkte vi över Anzac bridge mot Balmain. Väl där tog hon mig på en liten sightseeingtur och berättade massor om deras lilla by. Sen parkerade vi på "huvudgatan" och gick till ett mysigt fik för att ta en kaffe. Jag köpte en imunbooster juice och bananabread. Det var det godaste bananabreadet jag ätit hittills.. Jag fick det rostat och med honey och nåt mer på sidan om att ha till. Smaskens! Det var Kathy som bjöd. Efter fikat åkte vi hem till hennes jättesöta lilla hem och hon visade mig sina fotoalbum. Otroligt söt och varm dam. Vi ska nog ses igen snart!

På eftermiddagen gick jag till doktorn, men han sa väl inget nytt. Jag ska börja ta medicin varje dag och hoppas på det bästa. Ev. behöver jag byta familj. (för jag antar att det är hunden som ger mig andningsbesvär..)

Nu kom jag precis upp från vår lilla filmkväll. Jag, Stephie, Annie och Toad såg på AUSTRALIA och åt chilichips.

Nu ligger Stessie här bakom mig och försöker sova så detta får nog räcka för idag.

Ha en bra dag allihopa!

Nattinattis
BR


Bara för att något är på ett speciellt vis, behöver det inte betyda att det är rätt..

Kommentarer
Postat av: Inger

Kul att du äntligen fick träffa Cathy! Tror att ni kan få mycket roligt ihop. Hoppas ni kan gå på Operan någon gång.

2009-04-06 @ 19:01:24
Postat av: annelie

galet!! underbart! helt otroligt! jag har precis läst igenom alla dina inlägg på resdagboken, kan inte fatta att jag har missat det! hur har du det där nere? (dum fråga) haha. Vad roligt att du kom iväg!

2009-04-06 @ 20:07:05
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0