Magsjuka & Gabriel

Hej hopp!

Idag har jag legat i sängen i stort sätt hela dagen. Jag vaknade upp 02.30 och var illamående. Så det var bara att spinga fram och tillbaka till toan under natten. Jag lyckades sova en stund mellan varven men när jag vaknade vid 07 var jag tvungen att spy igen. Annie tyckte att jag skulle stanna uppe på mitt rum och det var nog lika bra det. Jag har mått dåligt hela dagen. På eftermiddagen lyckades jag behålla lite gröt som jag åt ytterst långsamt. Och när jag vaknade vid 18 tiden var magen stabil igen. Jag hade dock 38.7 i temp. Så det var bara att ta en ibumetin och försöka få ner febern.

Jag mös ner i sängen och åt pumpkin n' ginger soup & toast och kollade på Gabriel där Indigos pappa, Vashtis man, Andy spelar huvudrollen. Det var riktigt roligt att se!

bilden lånad från http://www.gabrielmovie.com/


Det spöregnade hela förmiddagen så då kändes det ju som att det inte gjorde nånting att ligga nerbäddad men sen klarnade det upp på eftermiddagen. Ikväll missade jag även Latin och sällskapsspelkväll på Svensson, men det kommer ju fler dagar..

Imorgon kommer Stephie hit. (hon är en av tjejernas första au pairer) Jag tror hennes plan landar runt 6 tiden på morgonen. Spännande!

Jag ska nog lägga mig och sova igen nu.

Ha en bra dag!

Puss o kram
"Munnah"

Kommentarer
Postat av: jesper

fan va coolt, såg den filmen för nån månad sen =)

Skönt att du mår bättre nu :D pussis

2009-04-02 @ 16:04:07
Postat av: Mamma

Passar på att gratulera Jeppe på födelsedagen i förskott. Hade en påminnelse om det i min kalender och signalen var tyvärr satt till midnatt i natt... Så GRATTIS Jeppe!

2009-04-03 @ 09:40:16
Postat av: jesper

haha! tackar så mkt! :D

2009-04-03 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0