Yoga lördag

Idag började jag dagen med yoga. Jag gick upp 6.30, åt frukost och tog det lugnt för att sedan dra iväg på Yogan. Det var inte lika bra som förra veckan, men fortfarande bra. Vi hade en ny lärare, vilket var oväntat, och hon var inte alls lika bra som den förra. Tur att hon var trevlig i alla fall, hon var nog bara oerfaren.

Efter Yogan gick jag hem för att äta lunch och sen gick jag ner till stan. Jag kollade lite i affärer på vägen ner och mötte Corinna vid Australian Museum. Vi gick till the rocks, köpte Corn (hon bjöd eftersom hon var skyldig mig pengar, wehoo!) och sen gick vi till Visitor center samt en mysig liten gammaldags butik. Corngubben är så trevlig! Jag kan lätt åka ner dit bara för att köpa corn av honom. Förresten, jag köpte ingenting på min runda idag. Det var väl starkt gjort!?

Jag och Corinna gick lite på stan och kikade och köpte Sushi från SUSHIKING till "middag", man fick tre stora sushirullar för 3 dollar (mindre än 20 SEK). Nu är jag hemma och måste kuta iväg och göra mig i ordning.

Jag, Yohanna och Corinna ska nämligen ut på äventyr, förmodligen i DARLING HARBOUR!

See you later alligator!

Puss o kram
Maria

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas ni hade kul tjejer! Pappa och jag åkte ner till sta'n och åt middag på Helt Enkelt innan vi tittade på Män som hatar kvinnor. Bra film. Vi hörs väl i morgon?

2009-04-04 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0