Update

Jag har varit på en intervju på ett hotell i centrum. Jag tror att det gick ganska bra men vi får väl se vad jag får för gensvar. Jag tänkte ringa dem på måndag och fråga när dom tror sig vara klar med urvalet.

Jag och Anna var till Centennial Park med Max i förrgår och det var jättemysigt! Jag var till parken med honom igår också och det känns redan som att han lyssnar bättre och sådär. Han verkar tycka om mig mer också. Jag ska försöka ta honom till parken oftare, åtminstone några dagar i veckan..


Som vilken annan hund som helst älskar han pinnar, helst de stora..


Idag ska jag åka in till stan och möta en ny tjej - Magdalena. Nicki och Steve kom igår också och det verkar som att de ska vara här hela helgen. Trevligt med lite sällskap!

Jag har blivit bjuden på en födelsedags BBQ idag också men jag tänker ju inte åka själv till nån jag inte känner. Han bor en bit utanför Sydney. Annars ska jag nog över till Anna i Manly och ta ett glas med henne på en bar där. Det vore jättekul eftersom jag inte brukar vara så mkt ute i Manly.

Jag är fortfarande inställd på att åka hem men vi får se hur det urartar sig med jobb och allt.

Trevlig helg!
Puss o kram




"Borta bra men hemma bäst"  Vad gör man när hemlängtan tar över!?

Kommentarer
Postat av: Anna Wiberg

Hejsan Maria=) hur har du det?

Ja snart dyker man upp på samma kontinent som du, men ska du lämna stället eller? /anna

2009-08-16 @ 13:45:40
URL: http://iamabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0