Bedtime

Ännu en dag går mot sitt slut. Jag har hunnit med mycket idag tycker jag.

Först vaknade jag efter 11 timmars skön sömn.. tog en prommis med Max, åt frulle och gjorde mig i ordning, gick ner till Edgecliff, handlade och gick tillbaka. Sen fixade och donade jag lite för att sedan ta bussen in till stan. Från stan gick jag till Darling Harbour och Sydney Aquarium för att möta Anna.

Anna och jag gick och åt lunch på Ice Cube(?), det var ett erbjudande - 2 för 1. 15 Dollar per skalle blev det, jag åt lamm och hon åt kyckling. Himelskt! Sen tog vi "efterrätt" på Starbucks. Efter detta gick vi till Chinese gardens och lekte lite i deras utstyrsel och tog massor av bilder (kommer imorgon) för att sedan dra till biografen på George street, det gick dock ingen vi ville se så vi tog bussen till Ezy Video och hyrde "27 dresses" & "Private Valentine" och hade en filmkväll hos mig istället. Jag är förresten helt förälskad i Twillight och ska titta om jag kan köpa den billigt imorgon!!

Hittade bilden via google. Nörd som jag är, kan inte vänta tills nästa film!!

Jag har precis följt Anna till bussen och gått hem. Nu är jag jättetrött och tänkte hoppa i säng (23:47).. Max whinar nere i köket så jag hoppas allt är OK. Jag har aldrig hört något från honom tidigare..

Jag har ett litet dilemma, på lördag vill båda mina jobb att jag ska jobba. Jag funderar på om jag ska fråga Mövenpick om jag kan byta pass med nån så att jag kan jobba på Blue Velvet också. Vad tror du?

Nu sova. Nattinatti! :) Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamsen har läst alla Twilight-böckerna (på engelska) och köpt första filmen på DVD. Vilken love story! Tycker Stephenie Meyer skulle skriva en femte del. Det finns en hel del att fortsätta med, tycker jag.

2009-08-05 @ 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0