Busy busy

Antje ringde mig igår precis när jag satt och åt frukost. Ashleigh var sjuk så jag var tvungen att slänga mig in i duschen och palla mig dit. Så fort jag kom dit fick jag springa iväg och köpa mjölk, hann inte ens gå på toa. Sen var det full fart hela tiden fram till kl 18 då jag slutade. Det var konstant KÖ i flera timmar, kan inte fatta hur sjukt mkt folk det var där. Undrar om det kommer att vara sådär varje dag i sommar!? (28 grader igår)

Hur som helst. Hann varken äta min lunch eller middag så när jag äntligen fick sluta slängde jag i mig en macka som jag köpt hos "Bondi Fresh" (där Amanda jobbar). Jag var helt utpumpad.. Så skönt att komma hem och bara ta det lugnt. Glenn hade ringt mig också och ville ha nånting från Toad n' Annies. Vi ska nog äta middag ikväll lät det som. Vi får se hur det blir.

Nu sitter jag här och väntar på städarna, när de kommer tänkte jag gå ut med Max och sen är det bara att åka iväg till jobbet igen. hehe.

Har börjat läsa Twilight nu också, TACK ANNA för lånet!! Jag vill inte slita mig från boken, läser till och med på bussen, har den ständigt i väskan. Folk kollade lite konstigt när jag till och med läste när jag behövde stå upp på bussen. men men..

Jag funderar om jag kanske skulle plugga här, Anna tipsade om hennes skola. Jag ska kolla möjligheterna. Ska ringa Sofitel idag också och se när de bestämt sig. Ingen rast ingen ro, haha.

Hoppas att ni har det bra. Vi hörs senare!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, jag hade med mig dom på jobbet ja :D Man blir knäpp !

2009-08-18 @ 19:10:12
URL: http://carroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0