Hemsjukhet & kaffe

Hej hej!

Jag ska strax iväg och jobba men tänkte dela med mig lite av mina tankar först. Jag har en enorm hemlängtan just nu. (Och ja, jag säger att jag är "hemsjuk" haha) Jag tror och hoppas dock att det håller på att gå över igen. Vi får se. Är det någon som har tips på vad jag kan göra för att slippa denna hemlängtan?

Jag skulle tro att jag känner mig lite ensam bara. (men självklart saknar jag allt och alla hemma så det är helt sjukt åt det..) Jag är ju helt själv här i huset nu, förutom Max då såklart. Men snart kommer ju Corinna tillbaka!! Och födelsedagen nalkas ju också..

Såhär hoppas jag att mina coffees kommer att se ut innan jag är klar!!

Jag ska som sagt iväg och jobba nu och det verkar som att jag ska vara helt själv och stänga. Jag hoppas att det blir nån men inte för många kaffe och att det blir ganska lugnt så jag får träna lite. Det är svårare man tror och mer att tänka på än jag har fattat innan med kaffe. Men kul kul kul!

Jag ska på en intervju imorgon också, på ett hotell. Och det vore ju så otroligt kul om jag skulle få jobba där.. Håll alla tummar ni har!

Ha en bra dag!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0