IKEA

Igår åkte jag och Amanda till IKEA med tåget. Det var ett riktigt litet äventyr. haha

Jag köpte knäckerbröd, lingonsylt, ett decilitermått och ett doftljus. Jag åt även lunch i restaurangen, haha. Köttbullar och mashed potatoes med gräddsås och lingonsylt. Smaskens! Inte jättegott men det var mysigt..

Lite kaffe drack vi också. Idag har jag bara tagit det lugnt, morgonprommis och sådär såklart men sen bara städat lite och fixat med olika saker. Jag tänkte strax åka till Bondi Junction för att köpa svarta strumpor (måste ha det på jobbet) och sen åka till Bondi och jobba..

Vi får se om jag hinner skriva lite mer imorgon kanske.

Hoppas att ni har det bra!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0