Uppdatering

Hej hopp!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade här.. Det har varit så mycket i farten så jag har helt enkelt inte haft tid/gjort mig tid till det. Familjen är nu i England på semester så jag har hela huset för mig själv. Eller inte riktigt då. Jag har sovit ensam EN gång sen de flög iväg den 15/7. Första natten sov Kati här, vi hade en jättemysig filmkväll.

Sen sov jag ensam med Max och efter det så flyttade Moa och Corinna in här.

I lördags var vi 9 pers som sov här.

Började skriva detta inlägg för flera dagar sedan och nu kan jag äntligen sätta mig ned och skriva färdigt. Jag kan inte få med allt som hänt så jag börjar helt enkelt om på ny kula..

Idag flög Moa hem igen. Först till London för att hämta alla sina grejer och sen ska hon flyga hem till Sverige.


Jag har fått två jobb sen sist. Ena är i en Glassbar i Bondi, alldeles vid stranden, längs shoppinggatan. Det andra är i en klädaffär med finklänningar som heter Blue Velvet. Det kommer nog att krocka en del med scheman och så så jag får se hur jag löser detta..

Nu ska jag fortsätta plugga lite Kaffe eftersom jag genomgår "Barista träning" på Mövenpick. haha

Hoppas att allt är bra, vi hörs snart igen!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter jättespännande! Ring mig så snart du kan. Kram Mamma

2009-08-04 @ 09:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0