City to Surf

Hej hopp!

Idag har det varit fullt upp. Eller ja, på jobbet i alla fall. Det var City to Surf så det var massvis med folk i Bondi efter lunch. Jag började strax innan 12 och slutade vid 18. Full fart hela arb.passet igenom.. Kul kul kul! Jag har dock ätit mycket mer glass än planerat idag så det var ett litet bakslag, nystart imorgon!?

Jag ringde til Nolene på Blue Velvet igår och sa att jag inte kunde jobba där ändå. Det kändes taskigt att gå dit eftersom jag förmodligen inte kommer att kunna jobba där när hon vill att jag ska, jag får ju mer timmar och bättre betalt på Mövenpick (plus att det är roligare)..

Jag och Frida har haft en myshelg med massa film och gottis, kanske lite för mycket gottis men vad gör man. VI har bla. sett Twiligt, Private Valentine, Miss Potter och Wig Boy. Mys pys och hur kul som helst! Här kommer lite bilder från Annas och mitt lilla äventyr i Chinese garden i Darling Harbour förresten.. haha

Jag funderar på om jag ska köra en detox nu, det måste verkligen bli bättring på hälso fronten känner jag.. Jag orkar inte vara förkyld för jämnan, till exempel..

Hemma i Gävle har min familj nu flyttat in i ett nytt hus "på landet" så jag har inte längre något hem på Stövarvägen som väntar på mig. Hur känns nu detta? Ingen aning..

Jag känner mig deppig och har hemlängtan igen. Ska jag stanna året ut eller åka hem tidigare?

Nu ska jag gå och sova, är jättetrött..

Hoppas att ni har det bra! Mamma, jag vill få prata med dig snart igen!

Nattinattis
BR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0