Coctail party & Wii Sports

Igår jobbade jag hela dagen, som kompensation för att jag var ledig lite tidigare i veckan för att söka jobb.

Familjen bjöd mig på frukost på Zigolinis på när alla hade vaknat, det var jättegott och mysigt! Sen var vi bara hemma och lekte resten av dagen, på eftermiddagen kom Poppy och lekte med barnen.

Efter kvällsmaten och när barnen var i säng så gick Andrew/Toad ut och mötte upp Annie och alla hennes vänner. Yohanna kom hit och höll mig sällskap när jag väntade på att Annie skulle komma hem. När Annie kom hem (21.21) så tog vi en taxi till Bondi och Yohanna & Tonis "Goodbye coctail party" som Amanda och gänget dragit ihop. Jättemysigt! Dom hade fixat massa plockmat och det gjordes drinkar. Jag stod för hotshotsen.. hehe

Vi spelade Wii sports och jag hade jättekul. Har bara spelat golf delen en gång förut..

Hejdå älsklingar, kommer sakna er!! 9/7 drar de till Tokyo och sedan SWE

Jag åkte taxi hem med Yohanna Toni och Andrew vid 2 tiden. Idag kanske jag, Amanda och Nigel (ev toni och yohanna?) sticka til Good food and whine. Jag vet i alla fall att jag behöver en kaffe så jag ska väl krypa ner till köket och få mig lite frukost nu åtminstone.

Hoppas ni har det bra och sover gott!

See you later! x x

Kommentarer
Postat av: Anna Wiberg

hejsan tjejen inte igar. vi har de toppen, du? Jodu Sidney ska jag till i höst. hur länge är du där?

kramar

2009-07-05 @ 22:49:44
URL: http://iamabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0