Depp dag

Har varit helt deppig hela dagen, i stort sätt.. Har väl haft sina ljusa studer även denna dagen men i huvudsak bara depp. Corinna är borta, Yohanna & Toni ska åka, inte hört något från något jobb och det drygaste av allt: Jag kan inte sluta tänka på honom!!

Men nu känns allt lite bättre och jag hoppas på en bra dag imorgon. Jag tror jag lyckats få mig själv att tänka positivt och jag är åter igen hoppfull och skall ta nya tag..

Tvillingarna har varit hemma från skolan idag, de verkar jättesjuka. De små stackrarna! Alex verkar inte heller helt kry. (Inte jag Annie eller Toad heller då för den delen. haha)

Igår vaknade jag vid 7.30, lite smått bakis.. Jag åt fruost, gjorde mig en wrap och tog bussen till Bondi. Jag slappade på stranden och mös med min lunch och kaffe, promenerade lite och kikade runt. Sen stack jag upp till Amanda ett tag, vi gick på cykeljakt och sen tog jag bussen ner till stan. Det tog evigheter!! Aldrig mer 380 när man har bråttom, stackars Yohanna fick vänta ett tag.. Vi gick i alla fall och satte oss på Max Brenner på George st. Hur gott som helst! (kanske lite för gott eftersom vi spenderade nästan 300 kr där.. haha) Henrik kikade förbi en liten stund också.


Stranden i mitt hjärta, Bondi Beach. Jag längtar till sommaren!!

När jag kom hem igår så var det ingen hemma och det var inte förns efter 8 jag ringde till Annie eftersom jag var orolig. Inget svar hos henne så jag försökte med Toad. Då hade de varit upp på akuten med Emily. Stackars!

Nu är jag trötter och klockan är mycket så jag ska dra mig mot sängen. Hoppas ni har det bra och får en jättebra dag!

Nattinattis
BR

PS. Håll tummarna!! DS.

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

håller tummarna att du mår bättre i morgon Maria! Kyra på dig

2009-07-06 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0