GoodBye Yohanna & Toni!!

Onsdag kväll:

Fika med Tim på Max Brenner, runt 20.00 efter jobbet. Han är en riktig gentleman (och verkar väldigt romantisk) men känns för ung, trots att han bara är ett år yngre än mig.. Efter fikat tog jag bussen till Bondi och "The Castle" (Amanda & Nigels hem) för att säga hejdå till Yohanna och Toni. Det känns så overkligt att dom inte finns här längre.. Nu är dom i Tokyo och sen flyger de hem till Sverige. Tänk om vi aldrig ses mer!?

Dom är så fin så det gör ont i hjärtat, Yohanna och Toni

Torsdag:

Jobbigaste dagen sen jag kom tillbaka från östkusten, usch och fy! Men på kvällen gick jag ut med Tim igen. Vi gick och åt Sushi på TOKO och det var smaskens! Det var länge sen sist.. Sen gick vi ner till CQ och gick omkring lite innan vi äntligen satt oss ned på ett fik och tog en varsin kaffe. Efter kaffet tog han ett tåg hem och jag satt mig på bussen. Kom hem alldeles innan midnatt. Gäsp!

Idag (fredag)


Idag har det varit en mycket bättre dag. Jag har fortfarande inte hört något om jobb men jag är fortfarande hoppfull. Sheraton håller fortfarande på med intervjuer tydligen men ändå.. Vi har varit iväg och fikat på förmiddagen och nu ligger flickorna och sover, Annie är ute på annat. Jag sitter nog barnvakt ikväll, skulle jag tro.. Så ikväll kan vi nog prata mamma!

Imorgon blir det full fart dagen igenom skulle jag tro. Puh!

Have a gorgeous day!
Maria x x

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte många dar kvar nu tills familjen åker. I kväll äter pappa och jag på Husse (trubadurafton) tillsammans med Gittan och Hasse. Fram till dess packar vi, så vi är säkert hemma om du ringer. Puss!

2009-07-10 @ 06:44:43
Postat av: Marcus Berg

Jag håller verkligen tummarna att du hittar ett jobb som du trivs med kramar från Sverige

2009-07-10 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0