"Jag vill ha fredag idag"

Idag är det fredag. Äntligen?

Jag jobbade som vanligt på förmiddagen men alldeles vid lunch innan flickorna gick till sängs åkte jag in till stan. Jag missade bussen så jag tog en taxi in till stan. Jag blev lite för tidig istället så jag gick runt lite och kikade, samlade mig lite också.. Sen gick jag bort till Sheraton on the Park för min andra intervju.

Jag fick prata lite med de i receptionen sedan fick jag sitta där och vänta en stund. Det är verkligen ett otroligt vackert hotell. Vilken dröm att få jobba där! Vi får se nästa vecka hur det gick för mig. Håll alla tummar ni har!!

Nu har hon åkt också, min lilla tyska.. Hon flög till NZ igår och hon ska vara där i 2 veckor. Sen kommer hon ev tillbaka hit för att tvätta och sen åka direkt upp och resa längs östkusten. Sen kanske hon kommer hit och sover hos mig några dagar.

Amanda kanske ska bo med mig förresten. Det vore verkligen superkul! Jag har alltid velat ha en "flat mate"..

Jag fick förresten ett jobberbjudande idag också, av ett backpackerställe alldeles vid Bondi Beach!! (lämnade CV till dem igår) Vet inte vad som händer ikväll men jag är trött som få! Imorgon ska jag jobba... Hoppas bara Annie och Toad kommer hem tidigt på kvällen så att jag hinner gå på Coctailpartyt för Yohanna och Toni!!

Nej, usch. Jag är alldeles för trött för att sitta här och skriva..

Nattinattis
BR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0