Ny bekantskap - Moa

Jag satt och kollade runt lite på facebook samt resdagboken i förrgår. Jag har hittat några intressanta människor och igår träffade jag en av dem, Moa. Hon kommer från Sverige men har bott i london ett tag och innan det var hon au pair i USA. Hon är här på "semester" i 5 v och bor hos en kompis i stan. Urkul tjej!

Först tog vi en fika och sen på kvällen gick vi ut i Kings Cross. Först ett hostel och träffade lite folk sen stack vi till WorldBar. Gratis inträde och en gratis öl, inte illa! Sen tog jag en taxi hem eftersom jag inte hade nån Corinna att gå hem med. Snyft! Jag pratade lite med henne för nån dag sen och hon verkar ha det bra i alla fall.

Inte något nytt på jobbfronten men hoppas fortfarande på det bästa. Sheraton eller Noah's backpackers vore toppen! Fortsätt håll tummarna gott folk!

Yet another rainy day, har regnat till och från heeela dagen..

Nu är det lite uppehåll så jag tänkte försöka hinna med en liten prommis med Max.

Hoppas att ni har det bra! See you later!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0