Ännu en lyckad helg

Jag har haft en jättebra helg. I fredags var jag ju barnvakt men det blev mysigt ändå eftersom Corinna kom hit och kollade på film med mig. Annie kom dock hem tidigare också så vi hade kunnat gå ut men vi kände inte riktigt för det. Vi kollade på "Enchanted", åt kex och pratade, skrattade en hel del så jag hoppas vi inte väckte eller störde resten av huset. heh

Upp tidigt på lördagen för att åka på äventyr med Alex. Vi gick till Edgecliff, tog tåget till Martinplace, gick till Circular Quay, rundvandring vid the Rocks och Circular Quay, lyxfika på Guylians vid Operahuset, mötte tim på MCA, kollade på Aborginer, fick en ballonghund av Spiderman och tog massa roliga bilder. Vi hade jättekul!

På eftermiddagen gick jag runt på oxfordstreet och kollade i affärer, skulle handla ett puder men min kod till kortet accepterades ingenstans. När jag senare på kvällen skulle försöka ta ut pengar tog automaten mitt kort, så jag har inget kort längre. Nu är det bara cash som gäller.. Måste fixa detta i veckan..

Oj vad mycket jag har att skriva men så lite tid.

Sammanfattning av igår kväll:
Mötte Sven, handlade mat och vin
Gick till Medina Excecutive Hotel vid Centralen
Svensk BBQ med ett gäng svenskar och andra
Hem till Yohanna och Toni där vi åt helt underbart gott med de bästa
Hem till Paddington i Svens bil för att lämna grejer och hämta Corinna
Equilibrium med Sven och Corinna, mötte svenskgänget från BBQn
Scruffy Murphys med gänget
Scubar med Corinna, mötte massa Fransmän
Gick hem och sov

Helt underbart kul kväll!

Nu måste jag kila för jag ska möta Corinna och åka till Darling Harbour..

Hörs senare! Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0