En vanlig torsdag i Paddington

Imorse gick vi ner till Edgecliff, besökte farbror doktorn och shoppade lite ätbart. Alla i hela familjen, utom Toad kanske, är förkylda nu. Emily har en hemsk hosta, stackarn. Olivia har gråtit större delen av dagen. Men det var roligt att få komma ut lite må jag säga.

Vid lunchtid sprang jag upp till Oxfordstreet och besökte ANZ. Där skaffade jag mig ett konto och ett VISA Debit card (Fick inte ha ett kreditkort eftersom mitt visum går ut om mindre än ett år) Så nu äntligen kan jag kanske få ett kort igen.. Och så har jag någonstans att få in min lön när jag fått ett jobb..

På eftermiddagen stack vi iväg till Parken och lekte lite. Roligt värre, men kallt så in i bomben. Jag måste skaffa mig en tjockare tröja kan jag säga..

Fick precis höra av mam och pap att dom kanske eventuellt flyttar till ett nytt hus innan jag kommer hem också, vilka ena!


Rolig nyhet: Jag fick ett "element" till mitt rum idag! Weei! (eller toad grävde fram den från "vinden" här i mitt rum då men nu har jag en heater i alla fall).

Skrattretande: Jag eldade nästan upp min nya halsduk idag. Det är en jättefin från Sportsgirl och jag råkade doppa den i gasollågan när jag skulle göra middag. Det började brinna men jag lyckades släcka den genom att viffta som en galning..

Är så trött och förkyld så nu måste jag tyvärr gå och sova. Vi hörs imorgon mina kära!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

Låter tråkigt att du är förskyld Maria (hoppas det gör över snart) sen får du vara redd om dig och dina saker och inte elda upp dom (blir ju bekymrad över dig hehe)

2009-06-11 @ 17:29:02
Postat av: jesper

haha boobie! :D du kan ju inte ha sjalen på dig när du lagar mat över gaslåga :P saknar dig babe! pussis

2009-06-12 @ 04:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0