Feeling a bit poorly

Usch vad förkyld jag är, mitt huvud hänger inte alls med!

Jag har precis kommit tillbaka från stan. Fick inget uträttat känns det som.. Gick till skattekontoret men dom hänvisade mig till internet (som inte funkar för tillfället), hittade inte till stället där jag tänkte skaffa ID-kort och jag fick beslutsångest över vilken bank jag skulle välja. haha. Är nog lika bra att jag kollar med handelsbanken eller nåt först så det blir så lätt som möjligt att föra över pengar mellan Sverige och Australien. Utifall.

Jag har i alla fall städat mitt rum och tvättat allt som behövde handtvättas så dagen har ju inte varit helt åt skogen. Nu tänkte jag kila ner till Edgecliff och köpa lite bomullspads och snacks. Ikväll ska Annie på PINKs slutsålda konsert. Hon är otroligt populär här i Australien just nu och hon verkar trivas här..

Hur som helst, hoppas att du får en bra dag! Vi kanske hörs lite senare..

Puss o kram
Maria "Munnah" Brodin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0