Fundraiser for the Childrens Hospital

Vi hade fullt upp på förmiddagen idag. Fört såklart våra vanliga sysslor i hemmet och med flickorna men utöver det skulle vi förbereda "morning tea" som Annie bjudit in massa folk till, för att samla in pengar till Barnsjukhuset. Det kom dock bara tre mammor med deras barn, plus en till mamma som var med och planerade det hela. Det var mysigt men jag kände mig inte riktigt hemma och jag gick bara och små åt hela tiden, detta satt prägel på hela min dag. Det känns som att det enda jag gjort idag har varit att gått runt och snaskat. Usch!

Jag ska nog ta med mig Max ut på en joggingtur här strax.. Jag känner mig fortfarande lite deppig, hängig och slö men snart så är det helg igen! Woohoo!! Jag tror inte detta är rätt jobb för mig men nu är det ju snart bara en månad kvar. haha. Inte alls något fel på familjen eller någonting. Inget att klaga på direkt, men jag är inte gjord för detta. Jag behöver mer ansvar och mer "mening" med det jag gör och detta känns alldeled för oseriöst för mig..

Jag ser verkligen fram emot helgen, det är mycket på gång! Känner mig genast mycket gladare när jag har något att se fram emot!

Nu ska jag göra ett försök att slita mig härifrån. Jag hoppas att ni har det bra där hemma i sommarSverige!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0