Hungover Sunday

Det blev inget Pubcrawl i Balmain igår eftersom Corinna jobbade så sent. Vi höll oss till "Centrum" istället. Först kikade vi runt lite i The Rocks och gick in på några pubbar, men fastnade inte riktigt nånstans. Vi gick istället till Overseas Passenger Terminal, mitt emot operahuset. De har en bar där som jag inte kommer ihåg vad den heter, vi var där på salsa en gång förut.


Gammal bild. Min favorittyska, Corinna, I partysvängen @ La Cita.

Efter detta drog vi vidare till Kings Cross (The X) först Tonic sen Iguana Bar. Vi hade jätteroligt och kom hem 08.30 imorse. Haha. Alla var vakna så jag satt och läste en bok för flickorna en snabbis när detta hände:

Alex: "What is that smell?"
Jag: "Oh, I am sorry Alex. I think that is my feet."
Alex: "Why are your feet so smelly?"
etc. etc.

Skämmigt att komma hem full när de precis ätit frukost och träffa på alla! För övrigt så var mina skor väldigt instängda och jag hade gått runt samt dansat i dem i över tio timmar. Skorna hade även gått sönder på kuppen så dem fick jag slänga. (stortån kikade fram på vänsterskon, billiga ballerinas från Rubishoes) Haha.

Idag skulle jag ha gått till Fox med Corinna och åkt skridskor men eftersom jag glömde min mobil i Tims jacka (han hade en extrajacka som jag fick låna när jag frös) så hade jag inget som väckte mig. Corinna kom istället och knackade på min dörr vid 16.30. Jag ville bara ligga kvar i sängen hela dagen, usch! Jag känner mig helt febrig och bakis.

Men jag är väldigt glad att hon fick upp mig. Vi gick tillbaka till The X och åt pizza på en helt underbar restaurang! (kommer bilder så fort jag fixat in dem på datorn) Och sedan gick vi och åt glass och drack kaffe. Glass stället hade fått en utmärkelse i Vogue för den bästa glassen (i världen?). Och det var verkligen högklassig glass!

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, jag är helt slutkörd. Imorgon är börjar en ny vecka och förhoppningsvis början på mitt nya, nyttigare liv.

Jag älskar Sydney!!

Nattinattis
BR

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

Hej där! Låter som du har haft en riktigt rolig helg (det är du värd) förutom söndagen då du hade baksmälla men jag antar att allt gott kommer något ont med.

2009-06-14 @ 13:51:09
Postat av: jesper

haha boobie! jag älskar att läsa om grejerna du redan ringt o berättat om :D imorgon ska jag åka hem till fucking gävle":D saknar dig! pussis

2009-06-15 @ 01:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0