Hunter Valley

Igår åkte vi äntligen till Hunter Valley! Jag Corinna och Michael. Mike hämtade upp oss från Paddington runt 10 tiden och sen bar det av, ca 2 timmars bilfärd. Vi hade en trevlig pratstund i bilen och det var oförskämt bra musik som spelades. När vi väl var framme besökte vi fem olika vingårdar och smakade på ett antal olika viner på varje ställe. Väldigt mysigt! Vi åkte även till en ostfabrik.

När vi kom hem till Sydney igen så åkte vi förbi Woolworths och handlade lite för att sedan åka till hans lägenhet i Bondi för att äta ost, kex och annat smått och gott. Sedan skjutsade han hem oss.

Oj, vad nöjd jag är med mig helg. Men jag önskar förståss att jag hade fått träffa honom.. Det går inte en sekund utan att jag tänker på honom!

Nu ska jag sova, imorgon är det jobbsökande som gäller för hela slanten.. Wish me luck!

Nattinattis
BR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0