Midsommarafton

Vanlig arbetsdag. Regnigt och dant. Yohanna & Amanda kom förbi en stund och drack lite te och sånt. Jättemysigt att bara sitta och snacka lite. Underbart! Toad åkte till Singapore och kommer inte hem förns på onsdag kväll..

På kvällen satt jag barnvakt. Båda tvillingarna grät så jag fick sitta och trösta/försöka natta dem igen under en halvtimme. Efter ett tag kom min nya franska vän, Jeremy med pannkakor och nutella (han visste inte att jag var allergisk, haha). Han hade stått och stekt pannkakor, den sötnosen. Vi åt med sylt istället medans vi kollade på Road trip. Riktigt mysigt! Sen när Annie kom hem vid 23 så tog vi en taxi in till stan där jag mötte Corinna.



Vi gick tillsamans till Jacksons on george där vi mötte tre svenskar och en aussie för att kolla på fotbollsmatchen, Sverige Italien. (?) Vi såg bara första halvleken och gick sedan till The Argyle i the Rocks istället, riktigt bra ställe! Vi bestämde oss, av nån dum anledning, att gå därifrån och vi lyckades inte hitta något bättre ställe att gå in på vilket resulterade i att alla gick hem. Jag köpte en glass på kuppen. Sedan när jag kom hem vid 4.30 åt jag de resterande 8 pannkakorna med glass och sylt. haha!

Gick sedan och sov i 2,5 h för att sedan gå upp och jobba idag. Ikväll är det fest hos Nigel och Amanda igen, det ska bli superkul! Uppdatering imorgon!

Hoppas att ni alla hade en jättetrevlig midsommar!! Hur firades det?

Och förresten Grattis Jessica gumman på födelsedagen!!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer
Postat av: Jessica:)

Tusen tusen tack gumman:) Miss you Honey!

2009-06-21 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0