MidsommarHelgen

Min fredag har jag redan berättat lite om. Gick upp vid 7 på lördagsmorgon och åt frukost sen jobbade jag fram till lunch. Efter lunch fixade jag lite och tog sedan en powernap.

Efter middagen gick jag och mötte Yohanna vid Paddington Inn på Oxf. street. Vi gick och köpte Cappucino/varm choklad på Max Brenner (Gott gott!) och tog sedan bussen till Bondi eftersom det var fest hos Amanda & Nigel igen. Denna gången var det en överraskningsfest för Gregs flickvän. Jättekul, speciellt mot slutet.. Ack, så underbart!

Söndagen var jättemysig. Vaknade sent, vi missade att åka till Hunter Valley.. Men Corinna och jag drog istället till Bondi junction, jag åt brunch där. (sushiroll, paj från pieface och en chok.chip coockie). Efter att vi kikat runt lite där åkte vi vidare till Fox Studios där vi först åkte Skridskor (Hur kul som helst!) och sen gick och tog världens godaste fika och bara myste.
 
En killkompis hämtade upp oss i sin bil och vi åkte till "Little Italy" på stanly street för att gå till en restaurang och äta middag, mysigtt även det men det var inte så hög standard på restaurangen vi hamnade på. haha. Efter detta åkte vi till Max Brenner och fikade. Smaskens! Jag älskar Sydney och mina nya bekantskaper! Jag kommer dock att sakna Corinna jättemycket när hon åker om en vecka. Det tog en stund men hon är en riktigt bra vän när man lär känna henne ordentligt. (Fast så är det kanske med alla, i och för sig)

Nu ska jag gå och sova tänkte jag, så min onda lilla rygg kanske mår bättre imorgon. (håll tummarna!) Jag gick och fick massage idag. 40 AUD för 40 min. Det gjorde så otroligt ont men jag tror och hoppas att det hjälpte lite.

Hur som helst, hoppas ni får en helt underbar dag!

Nattinattis
BR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0