Ny bekantskap

Tisdag = Kindy day. Alla tre flickorna har gått på dagis "hela dagen" (9-15.30). Jag tog det bara lugnt på morgonen, satt och drygade vid datorn samt städade mitt rum lite och donade. Jag tänkte gå på yoga men bestämde mig för att luncha nere på stan istället. Jag satt nämligen och snackade med en kille på facebook och vi bestämde oss för att äta lunch på Subway ihop. Det var trevligt!

Sen var det bara att åka hem, mellanlanda och sen hämta Alex på kindy. Från kindy gick vi direkt till hennes ballet och kom precis i sista minuten eftersom vi gick lite vilse. oops! Men gud så söta alla små ballerinor är!

Jag har känt mig så hängig, orkeslös och deppig både idag och igår. Men jag tror att det börjar bli lite bättre.. Jag är dock fortfarande väldigt nöjd med mitt beslut om att stanna.

Jag ska gå och lägga mig tidigt (strax) idag så jag åtminstone har fått ordentligt med sömn tills imorgon. Jag kanske skriver lite mer då. Vi ska ha en välgörenhets "lunch" imorgon för barnsjukhuset, så det blir nog fullt upp på förmiddagen.

Ha en bra dag!

Nattinattis
BR

Kommentarer
Postat av: Inger

Sov gott. Vi kanske hörs i morgon! Kramis

2009-06-03 @ 12:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0